WordPress.com announcement: Challenge for 2011: Want to blog more often?

Stand si gandindu-ma la ce as putea sa scriu, am vazut aceasta provocare.Si cum nu mi-a venit nicio idee, am transformat provocarea intr-un post pe blog.Ha!

Parca a fost scrisa pentru mine.Chiar ar trebui sa-i acord mai multa atentie blogului.Cel putin in ultimul timp, l-am ignorat complet.So, I am very sorry!Or at least I’m trying to seem like  I would be.Haha…

Dar sa revenim la the mother language, desi uneori imi place mai mult cum suna in English.

Unde ramasesem?A da, la provocarea pentru 2011.Ok, sa zicem ca voi incerca sa postez mai mult, mai bine, mai interesant, mai … ati prins ideea.Dar incepand de data viitoare, pentru ca daca s-ar lua in considerare si postul asta as avea deja un punct in minus.

O sa ma opresc aici, pentru ca daca mai continui s-ar putea sa se mai scada cateva puncte…

But I’m still rambling in my head!  :)

 

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

