Super Site

Am observat ca cineva a cautat pe Google ‘serialepenet’ si nu stiu prin ce cai nebanuite de mine a ajuns la noi pe blog.Asa ca pentru a-i veni in ajutor lui/ei si altora ca el/ea, am sa va spun un site cu seriale subtitrate in limba romana, online bineinteles, care mie mi se pare foarte tare.Nu se blocheaza, se incarca destul de repede si daca vrei sa te poti uita fara intreruperi si chestii de genul asta nu trebuie decat sa bagi un cod pe care il obtii ori trimitand un SMS contra cost, ori convingand vreo 30 de oameni sa dea click pe un link.

Deci, pentru impatimitii Sitcomurilor, site-ul este www.serialepenet.ro (Ar trebui sa ma plateasca astia ca le fac reclama).🙂

~Paty~

5 comentarii

Filed under De toate pentru toti...

5 responses to “Super Site

  1. Razvan Ciulei

    Foarte interesant acest post. Sincer, imi place mult. Seara, cand ma plictisesc accesez acest BLOG si citesc. In speranta ca voi primi candva idul vostru, imi voi pune o dorinta in fiecare seara. Multumesc anticipat. Respect & Peace.

  2. Razvan Ciulei

    SAAAAAAAAL:D CE MAI FACETI FETELOR?

  3. Razvan Ciulei

    UN IDUL DE MESS?

Lasă un răspuns

