Campania Quickmobile no.2

Cei de la Quickmobile au din nou un concurs atragator.Si da, cu toate ca data trecuta nu am avut noroc, mi-am zis sa incerc si de data asta.Poate va fi o ‘campanie Quickmobile’ cu noroc pentru mine.Data trecuta trebuia sa facem o prezentare a site-ului, acum putem alege orice produs din cele…foarte multe care sunt acolo si sa spunem de ce ne place.

Ei bine, asa cum probabil te astepti, eu aleg un iPhone.Ca e 3, ca e 4, nu mai conteaza.Bineinteles ca ideal ar fi sa fie cel mai cel, dar noh.Asta e, slabiciunea mea si totodata un moft pe care inca nu-mi permit sa-l satisfac.De ce imi place?Ce e atat de special la el?Nici eu nu stiu exact.Momentan am un telefon care are destule functii pentru cerintele la care il supun, dar totusi nu e un iPhone.Pur si simplu imi place cum arata, ce poate face si asta e.Cand ai pitici pe creier, ai.

Ti-as spune sa participi si tu, dar cu cat participa mai putini, cu atat sunt mai multe sanse de castig pentru mine.Asa ca, nu participa! :))

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

