‘Poveste fara cap si fara coada…’ aka ‘Unde nu-i cap, vai de picioare!’

Ceea ce se voia a fi o zi placuta s-a transformat intr-un cosmar.

Ma indreptam spre Iasi pentru a sustine proba de Speaking pentru examenul CAE (bineinteles ca partea placuta nu era asta, ci sentimentul de usurare care urma sa se instaleze incet, dar sigur, dupa sustinerea examenului).Mai aveam un pas si puteam sa ma simt libera din nou.Si exact asa ma si simteam imediat cum am iesit din sala.

Asteptam in statie sa vina un autobuz.Am cumparat biletul, am pus portofelul in geanta, nestiind ce avea sa urmeze.Am vorbit la telefon, pe care ulterior l-am bagat in buzunar.Dupa vreo 10 minute a venit si autobuzul.Am urcat, iar pe scari am simtit cum cineva se impinge neobisnuit de tare in mine.Autobuzul era full, deci am pus asta pe seama aglomeratiei.Abia dupa ce am compostat biletul, mi-am dat seama ca de fapt individul respectiv nu se afla in autobuz, asa cum ar fi fost normal.Am dus instinctiv mana la buzunar iar telefonul, bineinteles, nu se mai afla acolo.Am coborat  la prima statie, am facut jogging pana la statia de unde plecasem, am sunat la politie (nu ca m-as fi asteptat sa faca ceva, dar incercarea moarte n-are, cum se zice), iar de acolo am fost trimisa sa fac sesizare la dracu-n praznic.

Pe drum, cand credeam ca nu puteam sa patesc ceva mai rau de atat, am observat ca nici portofelul nu-l mai aveam.Portofel care era in geanta, in partea opusa telefonului.Individ experimentat in asa ceva, cu siguranta, mi-am zis…

Ajunsa la politie, minunata institutie a tarii noastre, evident ca nu mai era mult pana sa fiu luata in ras.Cu toate astea, am inghitit in sec, mi-am suprimat iritarea si am fost redirectionata la ‘colega de la etajul doi’ care s-a dovedit a fi de fapt colegul.Un coleg la fel de binevoitor as putea spune, asta pana in momentul in care si-a dat seama ca tatal uneia dintre persoanele cu care eram acolo avea o functie destul de importanta in cadrul aceleasi minunate institutii care este Politia romana.Brusc, domnul politist a devenit considerabil mai amabil si mai interesat.Am scris vreo 2 declaratii, una mai pe scurt, una mai detaliata, acelasi cacat inutil.Am explicat cum si ce s-a intamplat de n ori la n persoane.Mi-a aratat o groaza de negriciosi ‘de meserie’, dar bineinteles ca nestiind cum arata respectivul a fost in zadar.

Din lucrurile pe care le-am relatat eu acolo, nu stiu cum a ajuns el la concluzia ca faptasul se poate sa fi fost un anume Romeo nu-mai-stiu-cum.Bai Romeo, tu in loc sa o cauti pe Julieta te tii de magarii de astea?!

P.S. Asta da impuls pentru a reincepe sa scriu pe blog!

~Paty~

Lasă un comentariu

Filed under De toate pentru toti...

Lasă un răspuns

